Ja, idd! Eerst de spekjes, dan de champignons,en dan de uien. Als alles goed gebakken is de spercieboontjes erbij, ff goed doorbakken, deksel op de pan, en ff laten staan, dan kunnen de boontjes goed warm worden.
aardappels rode kool, man en kind slavinkje, ik had nog een speklapje in de vriezer. lekker heb er zin in.
Hier ook aardappelen en bietjes. Met een gehaktbal. Man heeft boodschappen gedaan en kan de hele week wel gehaktballen eten, zucht. Nou ja, het is wel lekker snel klaar!
Wij eten waarschijnlijk witlof met ham en kaas uit de oven, gebakken aardappeltjes en een slavink. Gisteren stout geweest, een chili cheese frietje gehaald foei...
Hier met z'n allen in de lappenmand. Ik heb een kippensoepje gemaakt om er een beetje bovenop te komen... misschien een pizza'tje erbij bakken... Niet moeilijk in ieder geval!
Hier ook rode bieten gekocht, maar heb nog zuurkool liggen, dumdum wat zal ik doen, ik denk dat ik een rookworst haal zo, en dan zuurkool ga eten, met ananas en rookworst, en jusje met spekjes....
De overgebleven spaghetti van gisteren, met een zelfgemaakte pizza (ruikt al heerlijk en ik heb hongerrrrr )