Rijst met kipsaté in een marinade van knoflook, olie, ketjap manis en een fijngesneden pepertje. Qua groenten sperziebonen in een zoet sausje van ketjap manis, ketjap asin, knoflook en ui. Met daarnaast zoetzure komkommertjes.
mn oudste is uit logeren, mn vent heeft buikgriep en de jongsten een potje gegeven. ik ga dus voor een kant en klare pasta uit zon zak van knorr. vol met heerlijke e nummers. en dat nog wel op mijn verjaardag hihi
Hoe doe jij de teentjes knoflook erbij? Als ik ze eerst snij dan verbrand het in de oven, niet echt lekker, en de smaak trekt ook niet in de aardappeltjes....Tips?
Gisteren; gek aardappels bloemkool en gehaktbal Vandaag; gek aardappels rode kool en varkenshaasje met champignons
Ik maak een mengseltje van olijfolie (niet teveel hoor, anders worden de krieltjes niet krokant), geperste knoflook, peper,zout en oregano. Dat giet ik er over, even goed husselen en daarna 25 minuten op 220 graden. Mmm bon appetit
Nasi met bruine basmati rijst, en een gebakken spiegelei erop. Gister was het macaroni Eergister sperciebonen stamppot met kipfilet Morgen wordt het bloemkoolstamppot met balletjes gehakt Overmorgen keftatajine (gehakttajine) met verse groente en aardappelen.