Ik maak tagliatelle met olijfjes,spekjes, champognons, knoflookolie pepertje en Parmezaanse kaas. kinderen hebben groentesoep en brood gegeten
Mijn moeder, haar vriend en mijn zusje waren op bezoek. Dus hier lekker wat hapjes op tafel. Bladerdeeg hapjes, wraps met zalm, stokbrood e.d.
lekker een broodje , heb geen zin in lasagna (krijg ik maagpijn van) en mijn tand is gescheurd dus durf niet al te veel.
Ahum, in de vroege middag 2 vissticks met champignon-roerbakgroente....In de namiddag een bakje friet met mayo. 's Avonds een pizza met mozzerella, ham, salami, broccoli en zwarte olijven. Weer een uiterst gezonde dag, dus.
Gekookte aardappels en witte bonen in tomatensaus met een worstje De kleine: aardappel, doperwt en wortel en kip
Burgers van mager gehakt met zwarte bonensaus en sesamzaadjes, noedels met paddenstoelen, paprika, paksoi en lenteui.
Bruine bonen salade. Was eigenlijk bruine bonen met spek en ui en aard/rijst, maar had echt geen zin om het warm te eten, dus salade van gemaakt en was hartstikke lekker! Gaan we dus vaker doen!
Bami. Dochter vraagt er al twee dagen om,dus gaan de dat doen. Al zal het haar voornamelijk om de kroepoek gaan .
Onze dochter krijgt vandaag haar tweede set prikjes... en als dat net zo'n ramp was als de afgelopen keer ( koorts en ellende ), dan wordt het heel veel troosten en aan de borst houden. Dus ik gok dat we lekker makkelijk doen en een pizza'tje in de over schuiven .