Ben jij mijn collega? Ik ook namelijk! Heb net tussen de middag pompoensoep met pistoletjes gegeten met zoon. Wat mijn mannen vanavond samen eten mogen ze zelf verzinnen.
ik ben eruit; het wordt bloemkool met gekookte aardappels... ons zoontje eet veeeeeeeeeeel te weinig gekookte aardappels (wij eten dat eigenlijk nooit...)
Aha je weet t dus al Wij eten trouwens ook zelden gekookte aardappels. Meer volkorenpasta, rijst, couscous, bulgur e.d.. Erg voedzaam. Gekookte aardappels zijn ook niet alles
Dochterlief een restje pasta met tomatensaus, groente en tonijn, vriendlief en ik een restje indische hutspot met stukje rookworst.
Dacht even wat inspiratie op te doen voor vanavond, maar denk toch dat het patat wordt. Misschien wel huisgemaakte. En dan een snack naar keuze. Elke week altijd braaf aan de groente met aardappels, waar we ook altijd heerlijk van smullen, maar vandaag weinig kookzin. Eet smakelijk allemaal vandaag!
We gaan vanmiddag op visite, dus wie weet eten we daar wel iets. Als dat niet zo is maak ik thuis een grote groenteomelet.