vandaag bij paps en mams geweest, dus daar ook gegeten: krieltjes, cordon bleu en sla met tomaat. Morgen eten wij: Wiltlofsalade: witlof met stukjes tomaat en augurk. Dressing van yoghurt met kerriepoeder, gekookte aardappelen en ik denk een stukje kip uit de vriezer.
Farfalle met paddenstoelen, hutenkase en hazelnoten. Met rucola geloof ik. Is een recept uit Jamie Oliver
veldertjes met gekookte aardappel, uitje, spekjes, speklapje en een lepeltje stroop, dat wordt smullen
Gisteren: Aardappelen, bietjes en een hamburger. Vanavond: Groentesoep, stokbrood met kruidenboter. Kleine meid eet aardappelen met worteltjes en een stukje hamburger. Wij eten laat namelijk.
Gister: gekruide krieltjes, witte bonen in tomatensaus, hamburger Toetje optimel kwark Vanavond: aardappel-puree, witte bonen tomaten saus, peentjes, groenteburger Toetje aardbeien
Gister heeft mijn jongste dochter rabarber, aardappels en een oranje hamburger gemaakt, heerlijk goed gelukt (11 jaar). Vandaag maakt mijn andere dochter pasta met rode saus (12jaar)..ben benieuwd.
Wij eten kippensoep (uit blik) en voor mij broodjes erbij (manlief is ziek thuis en wil alleen maar soep en beschuitjes)