Hutspot met spekjes en rookworst, lekker winters haha! Gisteren had ik bij de Xenos deze http://www.derooijgroothandel.nl/images/image/MAG_SmulP_MosterdKip_HR_paint.JPG gekocht, was echt heerlijk, lekker met noodles, paprika en champignons. Een aanrader!
Helaas stond er voor mij alleen sla op het menu. Had het vermoeden al, maar krijg geen pasta weg op het moment. Vorige week na 3 happen lasagne al misselijk en dit vond ik al stinken toen ik aan het koken was.
Oh jammer. Die van mij is sowieso niet zwangerschapsproof, want er zitten rauwe eieren in. Maar zo lekker, dat ga ik wel missen als hier nog een keer een derde komt
De meeste mensen vinden dit vast niet lekker, maar vanavond eten wij Thaise soep met zeewier en tofu. (En, geloof het of niet... Superlekker!)
Hier spagettini met pastasaus, rul gehakt+ui. Even makkelijk met een hangerige baby en een man die meteen na het eten in de keuken moet schilderen!!
Gebakken aardappelschijfjes, peentjes, groenteburger (Gisteren onverwachts bij pannenkoekenhuis gegeten, jammie!)