Pasta salade met avocado, tomaatjes, dille, en gerookte kip met een dressing van mayonaise, citroen en kruiden.
Mexicaanse ovenschotel (krieltjes, hollandse groente, pastasaus en gehakt met een korstje van tortillachips en gerapste kaas)
Ik heb net 2 menu's bij een plaatselijk restaurant besteld *schaam schaam* Zalm met salade, groenten en aardappel uit de oven. En gegrilde kipfilet met groene pepersaus, groenten en aardappel uit de oven. Dit klinkt echt belachelijk lekker.
Wat jij eet klinkt anders ook heerlijk haha! Maar de salade is ook lekker en erg makkelijk! Bekijk bijlage 321039 Kan trouwens ook met bacon in plaats van gerookte kip
Ik gooi even 2 pizzaatjes in de oven. Maak ze nog wel wat lekkerder, heb nog een restje champignons, paprika en rode ui en wat kaas er op. En als toetje... De brownies staan in de oven
Ik had eters vandaag, maar mijn vriend komt niet lekker uit zijn werk... dus die probeer ik nu wanhopig via allerlei kanalen af te zeggen . Maar wat ik in gedachten had qua eten moet evengoed gemaakt worden. Een bospaddenstoelensoep met ciabatta met portobellos, brie en walnoten.