Vegetarische harira (Marokkaanse soep), pitabroodjes met zelfgemaakte kipkerriesalade, gewone salade van sla/tomaat/komkommer/feta en aardappelwedges uit de oven. Uitgebreid gekookt vandaag omdat mijn man weer terugkomt van een reis.
Hmmmm ik heb zo'n zin in harira vandaag! Helaas ben ik nog lang niet thuis dus weinig tijd om te koken. Ik heb nog een restje pasta van gister in de koelkast staan. We zien straks wel of en wat we er bij eten.
rauwe andijvie stamp met gekruid paprika gehakt,paprika stukjes en gekookt eitje erdoor met uitgebakken spekjes
Pasta creme fraiche met gewokte groente, tomaatjes, geraspte kaas erover heen en een visje uit de oven
Gebakken aardappeltjes, asperges met ham,gekookt eitje en een aspergesaus en voor dochtertje nog een stukje kipfilet. En wellicht nog andere groenten,verwacht dat ze de asperges volledig negeert
Geen idee! Ik ga lekker uiteten. De mannen eten aardappelen, de kleine man wortels (kliekje), de grote man een potje rode kool met een visburger. Mag de kleine man ook wel wat hapjes van natuurlijk.