Nou ja niet helemaal zelf, maar gewoon zelf kip knippen, en kebabkruiden, uitje, knoflook, kruiden toevoegen. Paar lepels olijfolie erbij en aantal uurtjes lekker laten intrekken, op stokjes en op de bbq.
Salades met gerookte kip,mango,gemengde sla, en komkommer. En een mango/gember dressing. Heerlijk met dit weer
Hier aardappels, spitskool en gebakken worst. Morgen zelf macaroni maken. @All, vraagje: Wie maakt er wel eens sate stokjes? Bij de chinees hebben ze van die lekkere, kan ik gewoon kip koken, aan een spiesje rijgen en door de saus halen??
Ik maak wel eens sate stokjes. En nee dat doe je niet met kip koken. Eerst kip in stukken snijden, en als je wil, marineren, paar uur laten intrekken in de koelkast en daarna in de grillpan bakken. Ik maak dan zelf ook de satésaus, en dat giet ik daarna er dan overheen. Ik maak zowel Indische sate en Antilliaanse sate
Nee die moet je echt niet koken hoor! Inderdaad in stukken snijden, marineren, laten trekken in de koelkast, dan op een stokje en op de bbq of grilpan. Tip: Laat de stokjes eerst weken in water, dan verbranden ze niet zo 1 2 3.
Ik gooi altijd courgette,ui,knoflook en gehakt tegelijk in de pan. Dit bakken totdat het gehakt rul is gebakken. Dan even deksel erop (10 min ofzo) geklutste eieren erbij, in ovenschaal en dat dan 20-30 min in de oven. Heeeeeeeeeerlijk! Vanavond het restje, want ik heb geen zin om te koken
We gaan picknicken op het strand, vers fruit, sandwiches, knakworstjes in bladerdeeg, rauwkost, en een mona brownie pudding toe. lekker met zijn viertjes lepelen uit de bak