Hier gaat de bbq aan. Ik heb kipvluegels gemarineerd gisteravond en ben nu de kofta aan het maken. Doe er verder salade bij.
Gister: stokbrood gezond, vl: broodjes shoarma Vandaag: pasta met ham/kaas saus, paprika en beenham! Jammie
Vandaag een heerlijke pasta carbonara met sla, tomaatjes, pijnboompitten, mozzarella en een crema balsamico. Zowel mijn man als ik waren het erover eens dat ik best meer had mogen koken, zo lekker. Dochtertje is bij opa en oma eten.
Gister gezellig BBq met de hele familie. Vandaag in de dierentuin wat later op de middag patatjes op, dus vanavond alleen een courgette soepje met verse aardbeien en yoghurt als toetje.
Gisteren krieltjes in de schil uit de oven, sla en zelfgemaakte hamburgers )mjammie!), en vandaag hebben we onverwachts gebarbecuet.
Gehaktbal, aardappelpuree en een mix van allerlei groente o.a. doperwtjes, paprika, ui enz. (de restjes moeten op )
Vandaag eet ik op m'n werk dus heb ik even iets makkelijks gemaakt; tagliatella met champignonroomsaus, champignons, broccoli en hamblokjes