Vandaag kipfilet, aardappeltjes en snijbonen. Ik twijfel alleen nog even of ik de kipfilet gewoon lekker ga kruiden, bakken en dan in de oven, of insmeer met een mengsel van monchou en rode pesto en dan in de oven. Beiden erg lekker!
man en kindjes aardappels, snitzel en spinazie ik heb een pastasalade op. ( ben niet zon aardappeleter)
Sucadelappen gebakken in sesamolie, water erbij, gebakken uien knoflook tomatenpuree gemberwortel en ketjap erbij na een uur, nog een uur laten stoven. Aardappels en sperziebonen gekookt. Mmm vlees was echt lekker, en die uien enz waren een lekker sausje geworden. Hou nooit van aardappels maar dit was wel lekker. Morgen: aardappelblokjes wokken met ui, baconreepjes en italiaans groentepakket. Nooit gegeten maar probeer steeds wat nieuws. Ik probeer mn kookkunsten wat te verbeteren, aangezien het nooit veeel meer was dan recepten op verpakkingen en aardappels met groenten en vlees. Wil nu wel eens echt koken. Dus als iemand nog wat lekkere niet standaart recepten voor me heeft. Zijn van harte welkom.
Noodles met oosterse wokgroente, oystersaus, pikant gekruide tofu en wat cashew/almond nootjes erover.
Na een baaldag gisteren hadden we lekker frietjes gehaald... Vandaag dus weer in het gareel en gezond. Zelfgemaakte Zweedse balletjes met knolselderij, room, dille, baby spinazie en fruitcompote.