Pasta salade met tomaatjes, avocado, gerookte kip, feta en honingmosterddressing en hopelijk zalm van de bbq of anders uit de oven.
Pesto aardappeltjes met een salade van sla, tomaat, komkommer, ei, pijnboompitten en feta, daarbij nog een beenhammetje uit de oven
ik ben opzoek naar lekkere gekruide rijst. vanavond eten we lekker hollands: aardappel vlees groente. maar ben die aardappels zo zat dus wil dat vervangen met rijst. maar zo witte rijst vind ik veel te saai en smakeloos. tips graag!! zag op google al iets van curcuma poeder?? heb geen hele kruidenrek hier thuis, wil best wat kruiden halen in de winkel maar moet niet 10 verschillende dingen zijn gaat anders duur gerechtje worden
Ik kook rijst altijd met een bouillonblokje! (of 2.. hangt er een beetje vanaf hoeveel rijst het is, je moet even proeven als je dat doet..)
Gister aten we pastasalade, vandaag is het plan om andijvie/ rucola stampot te eten met een filetlapje.
Niet zozeer gekruid, maar wel lekker: Rijst koken en af laten koelen (ik kook t gewoon sochtends vast) In hete wok scheutje olie, eitje erin en roeren, scheutje sojasaus, roeren... Koude rijst erbij, nog even roeren en klaar