Ik weet het ook de hele week al niet.. Blehhh nergens zin in haha. Denk maar iets makkelijks. Gister pompoensoep op en broodje zelf gemaakte hamburger...
Hier nog een drama week.. Vanaf nu dan Geen ideeeee Besloten om vanavond soep met gans te eten, en een broodje hamburger. Zo naar de winkel en daar de rest bij elkaar sprokkelen
Hmmm, die eten wij zondag, want de kip is eindelijk weer eens een klein beetje afgeprijsd bij de AH! Ook ik heb er nu al zin in! Vanavond patatjes! Ook waanzinnig veel zin in trouwens, na een week geleefd te hebben op cup-a-soup, water en andere caloriearme dingen Vanavond wel zonder mayonaise trouwens, dan hoef ik me niet heel schuldig te voelen
haha dat was ook de reden dat wij het vanavond eten flink wat kip weer ingeslagen. van de week ook nog heerlijke Wraps-ala-Roozjuh maken *kwijl*
Provencaalse gehaktspiesjes met gegrilde groenten (paprika, aubergine en courgette) couscous en tzaziki.. Heerlijk!!
Wederom geen idee. Straks een verjaardag. Daarna even kijken waar we nog zin in hebben. Lekker makkelijk dus denk ik.