Gisteren 'restjes'. Haaskarbonades, krieltjes en een pittige kippensoep. Past totaal niet bij elkaar, maar de vriezer moet weer even leeg . Vanavond pizza van AH Excellent... Heerlijk met spinazie en een met prosciutto, wijntje erbij.... Voor volgende week nog eenmaal de tweewekelijkse boodschap bestellen en dan gaan we weer uitgebreid kokkerellen, maar dan in ons nieuwe huis!!!
Hier word ontzettend saai gegeten Ik ben gisteren met een dieet begonnen dus mijn avondeten was: sla met een beetje olijfolie en zout, 2 tomaten, 2 eieren en 2 droge beschuitjes. En manlief zat lekker aan de aardappelen met erwten en worteltjes en kipkrokantschnitzel I loooooove kipkrokantschnitzel dus dat was ff doorbijten haha. Vanavond is mijn menu: gegrild tartaartje, droog beschuitje, sinaasappel en beker yoghurt. En manlief krijgt de andere helft van de pot erwtjes en worteltjes met aardappelen en 2 rundervinken.
man eet; varkenshaas met pepersaus en frietjes met wortels/haricots verts. ik en dochter eten; vissticks met wortels/haricots verts en meloen.
Dat is het ziekenhuis/3/5 dagen dieet toch? Heb ik ook wel eens gedaan... Een crashdieet en hoewel je er vlug veel mee af valt is het niet blijvend. Je verliest veel gewicht in vocht en als je daarna weer normaal eet zit het er helaas ook snel weer aan. Wel 'ideaal' voor even in dat ene jurkje willen passen of voor een strandvakantie (= bikini ).
Pasta met romige kip uit de oven (monchou,rode pesto, peper prutje, kip mee insmeren, oven...jummie!) en groene asperges in pancetta,uit de oven. Voor dochter wortels of bietjes erbij, zij lust geen 'aspehsjes'
Gisteren macaroni Vandaag aardappels, bloemkool en een gehaktbal Kom hier nu inspiratie op doen voor morgen