Ik heb vreselijke tegenzin om te gaan staan koken. Voor mijn dochter kook ik wel wat boontjes en een aardappel, maar om voor onszelf te staan zwoegen.... nee . Dat wordt ongetwijfeld een frietje of een pita gyros.
Van knorr de bloemkool kerrie ovenschotel! heb hem net al gemaakt staat nu lekker in de koelkast dus straks alleen nog maar in de oven ik hoop dat ie lekker is heb hem nog nooit gegeten!
Notenrijst, bloemkool en een vegaschijf voor mij. Zoontje eet macaroni. We hebben kliekjesdag want mijn vriend eet niet mee en geen zin om uitgebreid te koken.m
Ben bij mn schoonfamilie en mn schoonvader is kok hij is al 3 kwartier bezig met een maaltijd lijkt op draadjesrundvlees met ui, aardappels, wortel en iets van sperziebonen gaat hij maken. Ik ben benieuwd.
Tagliatelle gevuld met spinazie, wat extra spinazie a la creme erbij en ik denk wat gesmolten gorgonzola eroverheen
Vers gemaakte kippensoep met lekker veel stukken kip er in, stokbrood met kruidenboter en een salade van rucola, feta, tonijn etc.
ik eet een worstje en wat fruitsalade wat over is van de barbecue van gisteren. mijn vriend heeft een restje pastasalade mee naar zijn werk!
Gepofte aardappels met zure room, witte bonen en spek, snelle gehakthachee. Recept van Jamie Oliver.. had een nieuw kookboek gehad van mijn man haha.