Wij hebben nasi gegeten, met een omelet, satesaus, komkommersalade en cassave kroepoek. Was lekker! Morgen: ik weet het nog niet, heb nooit zo'n trek met die hitte, en al helemaal geen zin om te koken!!
Gisteren een tosti, vandaag broodje hamburger/broodje kroket Misschien haal ik er nog wat friet bij. Echt zo geen zin in normaal koken/eten De zon staat op onze keuken, precies op het tijdstip dat je meestal kookt. Het is er dan echt bloed en bloedheet.... Ik heb deze week roti staan maken en had het zweet echt overal. Dat dus niet weer als het niet nodig is
Weinig zin om te koken met het warme weer en vind dat altijd lastig ivm onze dochter. Wil haar toch echt wel iets voedzaams voorzetten elke dag en alleen maar rauwkost als groente lijkt me ook niet voldoende. Beetje een gewetenskwestie :-D Vandaag wordt het zelfgemaakte pizza met van alles erop en daarnaast dus wat rauwkost.
Rauwkost als groente is echt prima hoor! Wij eten prei, gebakken aardappels en vissticks. Geen zin in, maar dat is het enigste in huis en ik heb echt geen zin om nog boodschappen te gaan doen. En iets afhalen wordt hem niet (hitte + menstruatie = veel buikpijn)