Wij halen vandaag een frietje, lekker makkelijk. Het is zo warm in huis dat ik de energie niet heb om ook nog te kokkerellen.
Gister dagje weg geweest , heerlijk patat gehad met schnitzel en zigeunersaus en mayo mmm Ik weet het mayo mag niet omdat ik afval en patat ook niet . Maar heb vakantie dan mag dat af en toe.
Gisteren: Risotto met doperwtjes en bosui vandaag: Salami, spinazie tortilla, daarbij een groene salade en een tomatensalade
Had vergeten wat we vandaag eten hihi. Duitse aardappels in pot en appelmoes en stoofperen na , manlief gaat ze proberen hihi. Anders heeft ie yogurt mager.
Cheeesssy ravioli uit de oven (met geitenkaas, pesto en pijnboompitten) | Chickslovefood.com dit is het recept! Er staan sowieso veel goede recepten op, veel die hier regelmatig terug keren.
Ik ga straks een tomatensoep maken, lekker vers met gehaktballen! Milanobroodjes erbij met wat kruidenboter, genieten
@ ruby1987. Ik heb gister ook gelijk gezocht. Dit is de link. Cheeesssy ravioli uit de oven (met geitenkaas, pesto en pijnboompitten) | Chickslovefood.com
Aardappelpartjes mét schil, knoflook, rode ui en thijm&rozemarijn in de oven. Daarbij gemarineerde kip drumsticks met pittige kruiden. En als groente een frisse salade. Wat loopt me al in de mond