beenham uit de oven met champignonnensaus, patatjes broccoli en salade en we hebben ook nog zo'n gegrilde kip op een bierblikje
Gisteren voor vrienden gekookt. Amuse: courgettesoepje Voorgerecht: gegrilde courgette met geitenkaas en ui erin gerold. Met daaroverheen wat honing. Plus een taartje van gegrilde aubergine,tomaat,mozzerella,pesto en basilicum. Hoofdgerecht: kip met spek eromheen, aardappelkroketjes en groene asperges met citroen en rozemarijn Nagerecht: wentelteefjes van suikerbrood met aardbeien en slagroom het was jammie Vanavond wordt het weer kliekjes, ik denk ovenschotel van vorige week uit de vriezer.
Wij hebben vandaag heerlijk bij mijn ouders gegeten! Soep Vis (Kibbelingen,Gamba's,Lekkerbek) Frietjes Salade En als toetje: Donuts met chocolade
Mijn vriend heeft vandaag erg zijn beste gedaan! Ik was het helemaal zat het "gewone"eten. Hij heeft gemaakt: Voorgerecht Foto courgette met geiten kaas, rauwe ham en parmezaanse kaas cracker. Hoofdgerecht Aardappel rosti, broccoli met zongedroogde tomaten en ansjovis. Nagerecht Ameretto custard, met rode vruchten en bitterkoekjes. Ik weer helemaal blij! Met het eten en met vriend!
We zijn naar de thai afhaal geweest. Rijst met pittige garnalen Gisteren spagetti carbonara en een stuk pizza
Vandaag witlof met ham en kaas uit de oven. Onze mannen krijgen boontjes. Daarbij lekker aardappeltjes en braadworst.