Hmmm... ik werk tot 23 uur (jongerenwerker) en zit nu te bedenken wat ik nou weer moet gaan bestellen! Eet ook nog eens voor het eerst zonder mijn collega dus geen reet aan vandaag! Twijfel tussen maaltijdsalade van de supermarkt óf een pizza via thuisbezorgd.nl Pfff.
Ro­de­kool­taart met gei­ten­kaas uit de Allerhande.. p.s. ik zoek de beroemde bonenschotel, kan iemand mij die geven? hihi las daar over in een ander topic.. maar kan hem zo snel niet vinden, bedankt alvast!
Werk je op een groep? Want dan eet je toch samen met de jongeren? Of werk je 'buiten' of ambulant? Wel balen dat je dan voor je eigen prakkie moet zorgen. Anders 's middags warm en 's avonds een broodje mee? Oja, tussen jouw opties zou ik voor optie 2 gaan. Helemaal nu je zo zielig alleen bent
Wij hebben aardappels, sperziebonen en een gehaktbal gegeten. Heeft me niks gesmaakt, de voorgekookte aardappels van de Lidl waren echt niet lekker.. De sperzieboontjes waren best ok en de gehaktbal heb ik denk ik niet genoeg gekruid. Jammer! Vanavond maar warme choco met pepernoten
vandaag staat er op het menu: turkse linzensoep met extra veel groenten o.a ui, winterpeen, rode paprika ,aardappel en tomatenpurree, en hoofdgerecht: bami en vla als toetje jumjum heb nou al honger
Sorry, zie nu je berichtje pas Dit is 'm.. Albert Heijn Wij vonden 'm lekker! Vanavond eten we eens Chinees tomatensoepje en koude wraps met tonijn.