Hier jarig en dan eet ik nog altijd bij me ouders thuis! Normaal biefstuk maar dit jaar taco's en hamburgers!
Uiteindelijk voor mij en mijn dochter gebakken aardappeltjes, snijboontjes en een parelhoenboutje. Voor mijn man kale pasta. had hij de saus maar niet moeten weggooien gisteren...
Turkse linzensoep, gestoofde prei en wortel met kerrie, Turkse rijst, sulu köfte (gehaktballetjes met bulgur in een tomatensausje).
Oeps Doet me denken aan afgelopen kerstdiner. Mijn moeder had een rosbief gebraden en het braadvocht op het fornuis laten staan. Daar zou ik dan een lekkere jus/saus van maken. Ga ik de keuken in, doe deksel van pan en geen braadvocht. Had mijn man weggegooid gelukkig had ik nog een aangebroken potje fond staan
Gisteren bouillabaisse, want ik had een 95 cm lang karkas gekregen van een snoekbaars.... Kinderen en man vandaag nog een keer bouillabaisse en ik varkenshaas, champignonsaus en broccoli.
OMG!! En bedankt he? Dan heb je echt mazzel dat je nog een potje fond hebt staan! Ik had niks meer in huis om saus te maken. Man had ook nog eens koud eten omdat ik eerder klaar was en hij laat thuis. Hij baalde overduidelijk, het is duidelijk binnengekomen. Hij was niet van plan om nieuwe tomaten te halen, maar heb hem ook hier duidelijk gemaakt dat dit dus wel degelijk de bedoeling was! Maar of hij er van heeft geleerd??