Gisteravond broccoli met aardappelkroketjes uit de oven en een karbonade. Vanavond indische hutspot met pittige rookworst.
Kipdrumsticks, zelf gemaakte appelmoes, krieltjes en ik moet nog even kijken wat voor groente er nog bij. Ik denk sperziebonen of broccoli
Gisteravond tarhana soep, witte bonen-salade en plaatpizza met deels tonijn en deels salami. Vanavond stamppot boerenkool met kiprookworst, yum!
Krieltjes met parmezaan uit de oven, wortels en een rundersaucijs. Maar ik heb eigenlijk veel meer zin in verse pasta na het lezen van de reactie van Bubblez
Stampot boerenkool met worst. Eylem, ik heb eens gelezen op je foodlog,en wat heb je er een lekkere dingen opstaan! Er staan een aantal gerechten tussen die ik zeer zeker eens uit ga proberen. (mijn oudste zoon zat mee te lezen, en die vroeg al of ik je laatste recept met de witte bonen wilde maken
Waar koop je kiprookworst? Mijn vriend eet alleen kip/vis. Maar hij vind het zo jammer dat we nooit ergens kiprookworst zien! Dus, ben heel benieuwd waar je die haalt