Vanavond vers gebakken aardappeltjes uit de oven, snijboontjes en een kipfiletje gewikkeld in pancetta.
Haha, ze verkopen hem hier in de Turkse winkel! Halal. Het is van het merk Anur. Anur - Halal Food Ze hebben het niet altijd maar als je bij een Turkse winkel bent waar ze Anur verkopen (staat er zo'n diepvries van met diepvriesproducten) kun je vragen of ze het de volgende keer willen laten leveren. Hij is echt héél lekker, lekkerder dan een 'echte' rookworst! Oh, en volgens mij hebben ze bij islamitische slagers ook weleens rookworsten - maar dat is meer in de grote steden denk ik waar ze een uitgebreid aanbod hebben. Hier heb ik het niet gezien.
Lekker simpel.. had nog pangasiusfilet en spinazie in de vriezer, ligt nu te ontdooien. Tagliatella erbij, uitje, knoflook, restje champignons, roomkaas en klaar!
Dankjewel voor de tip! Wij wonen in Rdam, dus dat zal wel goed komen denk ik We gaan dan eens kijken binnenkort in een Turkse winkel!
Wij hadden vandaag broccoli met zalm en noodles, met sojasaus en sesamolie (echt een aanrader, wij eten dit best vaak) met cashewnoten en casavekroepoek.