Lekker! Wij hadden ook left over eten, er was nog köfte over van gisteren, daarbij had ik zelf aardappelkroketjes gemaakt van de aardappelpuree van gisteren en wat rauwkost. Koelkast weer leeg zonder iets weg te hoeven gooien!
Ik ga met een zo goed als lege vriezer en voorraadkast het nieuwe jaar beginnen, dus ik heb mijn lijstje voor de komende week al klaar even een en ander opmaken dat er al een tijdje ligt. Vandaag: wiener schnitzel, sla, aardappelkroketjes Morgen: bietjes, wortels, visschnitzel, gebakken aardappels Dinsdag: allerlei hapjes bij mijn ouders. Ik maak gehaktballetjes en appelflapjes. Woensdag: lasagna Donderdag: zweedse balletjes Vrijdag: curry Zaterdag: soep met bladerdeeghapjes Zondag: jager schnitzel met puree en groente Veel schnitzel, dan weten we ook gelijk wat er vaak blijft liggen ik houd niet zo van schnitzels, mijn man wel, dus die gaat een fijne week tegemoet
Na al dat feestdagen-eten...lekker hollands sperzieboontjes met gekookte aardappelen en een speklapje en komkommersalade.