Gisteravond is het chinees geworden bij vrienden. Voor vandaag heb ik een courgette soepje uit de vriezer gehaald, voor tussen de middag met geroosterd brood. Voor vanavond of Kip rijst en boontjes Of Ovenschotel van aardappel gehakt en bloemkool/zuurkool. Beide ga ik al maken en het andere gercht eten we dan morgen.
Brood dag met soep denk ik. Gister al warm gegeten tussen de middag . En s avonds patat met mijn zusje haar kids.
Ik denk dat ik een broccoli soep ga maken, ik met geitenkaas en mijn vriend met gewone kaas. Broodjes erbij, Gekookt eitje. Heerlijk
Mijn vriend, die niet eens weet hoelang aardappels moeten koken, gaat eten voor ons maken uit een kookboek. Een pasta met gerookte zalm en luxe dessert. Ben benieuwd
Wij krijgen vrienden te eten dus ik maak wat lekkers: - grote kippenpoten gemarineerd in Honing, mosterd en verse Thijm uit de tuin. Die bak ik goudbruin en dan sudderen - aardappelpartjes uit de oven met Thijm en knoflook en olijfolie - vers gemaakte rauwkost salade met rode kool, witte kool, appeltje, augurk, rode ui, yoghurt en verse bieslook. Toetje regelen de vrienden