Haha, gezellig hoor als je komt eten Ik denk dat je kisir ook wel met couscous kan maken MAAR ik heb het zelf nooit gedaan of uberhaupt gebruikt, dus ik weet het niet! Bulgur koop je bij elke Turkse winkel maar tegenwoordig ook gewoon bij de AH, van Lassie geloof ik. Staat bij de rijst. Er zijn heel veel Turkse deeggerechten met feta bedoel je iets broodachtigs? Dat zal dan pogaca zijn geweest. Als het meer laagjes deeg waren dan is het börek. Voor allebei staan meerdere recepten op mijn blog : Mijn mixed kitchen: Turkse recepten
Mijn lief is jarig en mocht kiezen wat hij wou eten Gekruide aardappel blokjes met een uitgebreide salade(sla, paprika, ei, tomaat, komkommer, mozzarella en pijnboompitten) en een biefstukje. Na eten we dit keer een slagroom gebakje
Geen idee. We eten bij de buren. Maar het toetje is in ieder geval apple crumble Bubblez: happy B'day voor je partner!
Gisteren hebben we verse braadworst, gekookte aardappelen en verse sperziebonen gegeten met jus. Voor vandaag nog wat inspiratieloos.