Zalm uit de oven met groene aspergetips en daarbij salade van veldsla, aardbei, mozzarella en pijnboompitjes met honingmosterd dressing!
Salade met als ingredienten kip (van de barbecue van gisteren), puntpaprika, bosui, tomaat, zilveruitjes, peterselie, nog wat restjes uit de groentela van de koelkast en een yoghurtdressing. Yummmmmmmmmmm.
Die salade klinkt lekker fris! Heb je het recept/precieze verhouding voor mij? Kan ik die ook eens proberen binnenkort (als het lekker weer is)
Gisteren koude wraps met ham, kaas en een klein beetje mayo voor de kinderen en ik had zelf een warme wrap met gesmolten kaas en een rode saus. Vandaag eten we rode kool met appeltjes, gekookte aardappelen en de kinderen een kipburger en ik een vega-burger.
Spaghetti met zalm en allerlei groenten en daarbij een lekkere salade. Gisteren aten we "aziatische hutspot" alsdus ZL (hutspot met chilisaus, gegeten met stokjes ).
mn man is vanavond niet thuis dus we eten lekker makkelijk een keer brood en ( kindjes) en voor mezelf wat pasta salade erbij. ben ook niet fit dus heerlijk een dagje zo
Ik doe een zakje veldsla 150 gr. Bakje aardbeien 200 gr 1bol mozarella Klein handje pijnboompitjes. En de dressing doe ik calve slasaus naturel 50 ml Twee theelepels mosterd, twee theelepels honing en beetje citroensap. Maar doe nog wel eens wat meer van een dan ander en proef de dressing gewoon ondertussen! Echt heeeeel lekker en simpel! Frambozen ipv aardbei is ook erg lekker erin!