Ik heb zo' 'n zin in shoarma.......maar het word broccoli met gehaktballetje en aardappels.......ook lekker.....
Eergisteren: gebakken aardappels, spinazie met boursin & vis. Gisteren: Gekookte aardappels, worteltjes & saucijzen. Vandaag: Chicken tonight.
Wij pikante kip met mie, lekker veel roerbakgroente erdoor heerlijk. De kinderen houden niet van super pikant dus voor hun maak ik honing kip.
Ah jij brengt mij op ideeën! Ik heb nog een ik snert in de vriezer! Gisteren hadden we van Knorr macaroni ham kaas uit de oven, geen succes, echt zonde van de dure ham...
Nog geen flauw idee! Vriend wil het liefst "maakt-mij-niet-uit-maak-maar-wat" hahaha. Gisteren al een pastaatje gemaakt, ik hou niet van aardappels/vlees met groente. Broodjes hebben we vanmiddag al op. Misschien iets met rijst ofzo. Moet er even nog een uurtje over nadenken...
Fajitas met o.a. paprika, tomaat, kaas, guacemole, creme fraiche, zelfgemaakte tomatensalsa en jalapenos. En als bijgerecht tortilla chips om te dippen in de guacemole en salsa.