Als het aan mij ligt; warme wafels met kersenspul en veul te veul slagroom.. Dus het wordt gewoon AGV
Hahahahaahaa, ja! Goed idee! Denk dat mijn kids niet zullen zeuren als ik dat voorschotel.... Maar inderdaad iets gezonds...nu nog verzinnen wat?!?! Misschien dat de winkel inspiratie geeft, zal er maar eens naartoe gaan...
Haha! Iets gezond bedenken is vaak lastig! Hier wordt het broccoli met gehakt. Tomaatje erdoor, kaassausje erbij! Ook prima te doen!]
Ik denk risotto, want ik heb nog champignons liggen. Alhoewel, ik kan ook een lekker sausje maken daarmee met pasta. Even kijken waar manlief zin in heeft
Herstel. Ik trek dat pak gehakt open, er komt me al zo'n luchtje tegemoet, maar hey.. het is Issey Miyake niet dus ik zet door. Gooi het in de pan om te rullen en er komt me toch een zure putlucht af, gatverdamme! Dus nu is man, last minute, naar de Chinees
Lekker Sila! Wij aten vanavond knapperig gebakken aardappeltjes uit de oven en et sote (gestoofd rundvlees met ui, groene peper, tomaat...jum jum jum)
Zalm met crème fraiche in dillesaus uit de oven, frisse zelfgemaakte salade en focaccia. Was heerlijk!