Soep met o.a gerst, kip, kikkererwten en peterselie. En verder met tonijn/groenten gevulde msemmen (soort Marokkaans brood/pannenkoek).
We gaan zo even een lekker Broodje Gyros halen daar heb ik al een paar dagen zo zin aan, zit nu al te watertanden.
Dankjewel! dat gaat wel lukken Hier in Duitsland proppen ze die broodjes zo vol met alles dat je, jezelf dan weg kan rollen
Vandaag hadden we lasagne. En het eten voor morgen staat in de oven, een vegetarische spinazie quiche en daar maak ik morgen salade bij.
Gisteravond de mexicaanse ovenschotel. Was erg lekker. Vanavond zuurkoolschotel met vlees (moet ik nog uit de vriezer halen).
Ivan en ik eten pasta met tonijn en olijven met knoflookbroodjes. Mijn man aardappels broccoli en vlees omdat hij late dienst heeft.
bloemkool met kipsate schnitzel en kip cordonbleu en gekookte aardappels misschien een sausje erover heen
Ik ga borek maken, er is nog bulgurrijst over van gisteren, misschien nog een soepje erbij en een salade van rode kool, wortel en ijsbergsla.