Chinese tomaten soep, stokbrood met verse roomkaas. En mijn 2 mannen stokbrood met gerookte zalm, sla en verse roomkaas.. Lekker makkelijk zo op de zaterdag
Man eet broodjes shoarma Kinderen en ik boterhammen gebakken in de grillpan (salami, kaas, rucola, ui, paprika, knoflook en tomaat)
Kliekjes Ik heb gisteren een kleine lasagnette gemaakt, waar nog de helft van over is. Mijn vriend heeft gisteren 2 pizza's eruit gehaald, die nog afgebakken moeten worden en het was eigenlijk de bedoeling om soep met een broodje te eten. Dus het wordt een combi van dit alles denk ik
Er liggen nu versgemaakte kaas/ui broodjes in de oven voor de lunch en voor vanavond maak ik voor mezelf een kipsalade met veel groenten, en voor mijn man en de meiden soep en pasta.
Hmmm zou je zo al honger van krijgen, staan lekkere dingen tussen. Vandaag geen zin om groente te snijden ect (is toch een beetje zondag). Dus het wordt rode kool, aardappelen en slavink
Ik ga lekker tajine maken met rundvlees, puntpaprika, courgette, zoete aardappelen, rode uit, gedroogde pruimen en wat verse kruiden.
Hier vanavond zelfgemaakte groentensoep met balletjes. En zelfgemaakte stokbrood (staat nu een bol deeg te rijzen op de vensterbank )
Man werkt dus we houden het lekker simpel, voor de meiden is er nog pasta en voor mezelf een salade met gerookte makreel