Geeeeen idee. M'n vriend is weg dus ik ben allen.. Dan ben ik al vrij gauw van het snaaien en komt er niks van avond eten terecht.. Denk een soepje met een broodje.. Of ik jakker snel naar de Chinees voor een tomatensoepje
Wij eten restjes, de kinderen poffertjes en pannenkoeken en wij de restjes van de bami en de wraps. Al denk ik dat je jongste ook liever de bami eet. Dan eet ik wel pannenkoeken. Meestal eten wij zaterdag de restjes van de dagen ervoor.
hier nog niet echt een idee. ik denk gewoon aardappels groenten en vlees. maar kan ook totaal iets anders worden
Oh lekker! had ik ook wel gewild of lekkere mezzes. Hier is het frietdag !! eigenlijk standaard op zaterdag iets makkelijks. Maar ga dat turkse brood met tapenada's onthouden voor volgende week
Ik heb deze dag zojuist officieel uitgeroepen tot Zaterdag Frietdag. En ik vond nog wat verdwaalde visschnitzels in de vriezer dus die komen nu mooi van pas, een bord met alleen friet ziet er ook zo saai uit.
Jaaa haha, hier op zaterdag ook altijd wat makkelijks. Soms is het ook wel eens tosti's met verschillende groente/fruit