kids: aardappels erwtjes en wortels en hamburger man en ik: Griekse en hollandse aardappelsschotel met sla en hamburger. effe de restjes opmaken.
Gister was het; Een heerlijke salade van: Sla, appel, tomaat, avocado en roze garnalen en een beetje thousand islands dressing. Vandaag; Volkoren pasta met lekker veel wokgroente.
Gisteren was het; aardappels met bloemkool en sla en zelfgemaakte gehaktballen. Vandaag maak ik lekker enchiladas met gehaktvulling hmmmm
man: aardappels, bloemkool met kerriesaus en een vers worstje ik: aardappels, andijvie en een karbonaadje
Gister was het : gekookte aardappels witte bonen in tomatensaus en een boerengehaktrol, vandaag word het macaroni!
Gister: gnocchi, maiskolf en kip met pesto uit de oven. Heerlijk! Vandaag makkelijk: broccoli, rijst en kip
Gisten taco's met tomatensalsa en zure room (er was nog over van eergisteren en we hebben alleen nieuwe salsa gemaakt en zure room gekocht) Vandaag denk ik dat we aardappelpuree, gegrilde kip en bloemkool eten. Kan ook best zijn dat zometeen heel anders is. Ben een beetje inspiratieloos, maar de puree heb ik wel zin in
Vanavond lekker uiteten waar weet ik nog niet. We zijn 5 jaar getrouwd. De kindjes gaan bij oma slapen en manlief en ik hebben het rijk alleen. Zin in!
Ik dacht al, wordt er niet meer gegeten vandaag?? Maar er is alweer een nieuw deel, dus abbo! Geen idee nog wat we gaan eten vandaag, ben een beetje inspiratieloos, zeker met dit weer...