Bami miehoen met kipfilet, roerbakgroenten, bamikruiden, op tafel ketjap, sambal, seroendeng, atjar, zure uitjes, augurkjes, cassave kroepoek....jum jum! Maar straks bij de lunch eerst een lekkere tosti van Turks brood met kaas en kalkoensalami. Of witte kaas en peterselie....nog even bedenken
mn man eet bij mn schoonouders die krijgt bloemkool geloof ik en ik eet op mn werk, weet alleen nog niet wat!
restjes wedges (uit topic letten op de kleintjes) met restjes calamares fritti en wat geraspte worteltjes. Deze middag: broodje met hummus en veel groentjes
Vanavond: Hongaarse zuurkool. Tussen de middag bruine boterhammen met kipfilet, komkommer en een kopje bouillon erbij.
Vlaams stoofpotje (in van die schattige kleine pannetjes) met abdijbier en ontbijtkoek. Dat wordt oppassen dat mijn man mijn pannetje niet ook leeg eet
Zuurkool met draadjes vlees! Morgen is verrassing oudste zoon gaat bij oma slapen dus denk dat man en ik eens bij restaurant de goudenbogen naar binnen wippen hahaha.
Die vlaamse stoofpot: dat is gewoon stoofvlees. Best te eten met frietjes of aardappeltjes en veel appelmoes. Ook makkelijk zelf te maken. Extra TIP: doe er een beetje gehaktballetjes bij en laat ze beetje in de saus meetrekken, MMM jammie