Yes van Appie.. Ik miste wat pit. Volgende keer doe ik er veel parmezaanse kaas en boursin cuisine doorheen en laat ik een deel griekse yoghurt weg. Maar verder was hij wel lekker
Ha goed te horen! Wie weet verander ik na jouw ervaring ook nog wel wat in het recept. Wij eten straks witlofschotel en krieltjes.
Ik ben alleen met de meiden dus we houden het een beetje simpel, ik ga een lekkere fritatta maken gevuld met tomaat, ui, prei, knoflook, wat runderknakworstjes, kaas....zoiets.
Ik ga voor Hollandse pot, vriend van ons is bij ons aan het schilderen en ik weet dat hij gek op gehaktballen is. Aangezien hij zelf niet nl is en dit dus alleen maar bij ons eet leek me het wel een goed plan . Daarnaast maak ik aardappelpuree, aardappelschijfjes uit de oven met knoflook, ui en rozemarijn en een salade.
Gegrilde aardappeltjes met knoflook en rozemarijn, gebakken zalmfilet en salade gegeten. Ik heb twee maiskolven gekregen op de markt (ze moesten er vanaf bij het opruimen ^^). Iemand tips hoe ik die het lekkerste klaar maak?