Ik kippenvleugeltjes met en salade van; Rucola melange, mozzarella, cherry tomaatjes, geroosterde pijnboompitjes, italiaanse rauwe ham en een dressing van knoflookolie gemengd met rode balsamico azijn. Voor mijn man maak ik er nog gebakken aardappeltjes bij, gebakken met schil en achteraf kruiden met kipkruiden
mijn man en zoontje waarschijnlijk macaroni/pasta met spinazie, gehakt, kruidenkaassaus. ikzelf een gekookt aardappeltje met spinazie
Gisteren; gegrilde maiskolven met boter/zout, gebakken aardappeltjes en biefstuk met champignons gegeten. Vandaag; gemarineerde kip met sesam, en wokgroente met mie.
De overgebleven helft van de hartige taart met tomaat, Turkse witte kaas, zoete ui en peterselie van gisteren
Ik vind het heel grappig om hier vaak maaltijden van de AH tegen te komen... tenminste, dat denk ik dan We zouden vanavond iets met sperziebonen eten, maar we hebben een personeelsfeest en ik wil het liefst vooraf een daghap ofzo in de stad eten. Eens kijken wat man er van zegt...
Gyros met zelfgemaakte tzatziki en een salade. Edit: voor de kinderen nog spruitjes erbij, die houden niet zo van salades.