Aardappel Anders en prei. heb totaal geen zin om te koken. zou alleen Aardappel Anders zijn, maar prei moest op dus ook maar erbij. geen zin in vlees, mij teveel werk met bijna 35graden
Hier lekker lui, Zoontje lief spinazie met ei en aardappel anders. Ik aardappel anders met kroketjes en salade! Jammie!
Uuuh, het zijn cheeseburgers en hamburgers met rauwkost geworden hahaha. Zoooo geen zin in om in de keuken te staan.
Gebakken aardappeltjes gegeten met gerookte kip salade (recept van sonja bakker, echt heerlijk). Lekker fris met dit weer.
vrij 26/7 : frietjes vd frituur zat 27/7 : spaghetti zon 28/7 : indiase kalkoencurry met rijst ma 29/7 : restaurant : buffet a volonte di 30/7 : restaurant : tagliatelle met scampi's en pesto woe 31/7 : restaurant middag : broodje met verse hamburger en frieten, restaurant avond : ceasar salad don 1/8 : restaurant : buffet a volonte vrij 2/8 : kip met frieten zat 3/8 : middag : koude schotel met gebakken aard. avond : bbq met koude pasta zon 4/8 : mosselen vanaf ma dan opnieuw gezond (wou niet opletten tijdens weekje vakantie)
Ik ga een rosbief maken in de oven, met gebakken aardappeltjes en daarbij snijbonen of wiltlofsalade.