De kinderen eten vandaag bij opa en oma, dus wij gaan voor lekker ongezond: zelfgemaakte kapsalon (met kipshoarma), wel met extra gebakken champignons, paprika en uien.
Heb nog chili con carne van gisteren,hoef alleen rijst bij te koken. Straks maar eens een kijkje nemen in de nieuwe Aziatische supermarkt
Mijn moeder en zusje komen eten, ik maak miniquiches met verschillende vullingen: - kip/kerrie/ananas - gerookte zalm/bosuitjes/dille - sucuk/mozzarella/tomaat - 'spek'/kaas/prei En erbij wil ik Amerikaanse coleslaw maken
Klinkt heeeeerlijk Eylem!! Eet smakelijk straks, gezellig Hier weet ik het nog niet, zal wel iets simpels worden , vegetarische wraps of zo..
gister hadden we romige tagliatelle met brocolie en kip was heerlijk.. vandaag maar weer aardapells met sperziebonen gehaktbal
Veel mensen aan de kip vandaag..Wij eten even vlug een patatje tegenover de verloskundigepraktijk waar ik straks heen moet..
De kinderen aten basmatirijst met gamba's worteltjes en doperwtjes Wij Minestronesoep en chili con carne, allebei nog over van de afgelopen dagen en allebei zo heerlijk!!!!