Hmm ik heb geen idee Echt niet. En toch bijna etenstijd. Misschien maar gewoon een soepie maken dan... *doubt*
Ik wil eigenlijk met mn gup buiten de deur eten maar wat ik in gedachten had gaat waarschijnlijk om 5 uur dicht en dat is me toch wat te vroeg
Lasagne en een gemengde salade, morgen eigengemaakte kippesoep met stokbrood en kruiden of roomboter en italiaans brood.
Hmm bij gebrek aan inspiratie en overdosis enthousiaste dochter hebben we saoto gehaald. En daarna als toetje "no bake Apple pie". https://snapguide.com/guides/make-mini-no-bake-apple-pies/ Het eindresultaat is een soort van wentelteefjes met appeltaartvulling. Ik hoef niet uit te leggen dat ze heel lekker waren (En handig want ik had appels die eigenlijk hoognodig op moeten, eitjes die bijna op moeten en oud brood gewoon in de kast... Scheelt weer weggooien )
Ovenschotel met aardappels, hamblokjes, spinazie, knoflook, tomaat en ger. kaas. Zoontje was niet te houden
Dat waren ze ook. (Net als het restje overgebleven vulling trouwens... Dat was op voordat de eh.. Tja... Wenteltaartjes? Uit de pan waren