Komkommer eet mijn man niet en ik kan geen rauwe groenten eten. Maar misschien dat ik het dan afzonderlijk op tafel zet ofzo. Want heb nog een halve komkommer liggen die op mag. Bedankt voor je tip!
Hier nog geen idee, gisteren een koude pastasalade gemaakt met een hamburger haha! Mijn vriend wil met dit warme weer nooit aardappels eten, maargoed kan toch moeilijk elke dag wat simpels maken. Geef mij maar een bord aard, groente en een stuk vlees, of het nu -10 is of 40 graden, Mmmm
Wij hadden gisteren ook een koude pastasalade, ik las dat je geen rauwe groente eet? Ik had er kip, rucola ( kun je ook bakken in de pan ) en mais, augurk, tomaat, en paprika erin. Op de augurk na kun je al die groente gewoon in de pan bakken.
Op tijd avondvierdaagse dus we hebben tussen de middag wat uitgebreider gegeten. Broccolisoep en erbij wraps ( gevuld met knoflook mayonaise, uitgebakken ontbijtspek, kip, komkommer en sla)
Heb nog andijvie liggen wat op moet. Dus word het voor mij gekookte aardappels met worst en andijvie, voor m'n vriend doe ik spinazie en m'n dochter geef ik van allebei wat en zie wel wat ze eet.Weet niet of ze de andijvie eet maar gaan we achter komen. De vorige keer wou ze het niet.
De kinderen eten kaastortellini met tomatensaus Wij eten wraps met pikante kip, avocadocreme, bosui , tomaat en hot sauce
hier eten mijn man en ik witlofsalade ( goed gevuld ) met piepertjes en een roomschijf en mijn dochters eten worteltjes+doperwtjes piepertjes en ook een roomschijf en als toetje eten we allemaal rosekoekenvla