pasta met een tomatensaus zonder vlees. Alles in huis is op maar man gaat na het eten boodschappen doen
man en kinderen: aardappels, sperziebonen en slavink ik eet: wraps met runderreepjes en champignons, courgette en paprika met daarbij een salade
Wij hebben spinazietaart gegeten. Heerlijk! En *HOERA* ook dochter heeft sinds weken (wat zeg ik? Maanden!) weer eens fatsoenlijk avond gegeten.
M'n dochter wilde graag aardappelpuree en zag een pot bockworsten in de kast staan dus wilde dat erbij en doperwten met wortels. Dus haar een keer de zin gegeven en lekker makkelijk gedaan dus. Man en zoon hebben dat ook gegetrn. Man vroeg nog wel waar het vlees bleef en toen ik zei dat het de bockworsten waren tja dan kon niet was geen combinatie haha. Ik had nog een restje tjaptjoy van zaterdag en wilde er sla bij maken maar toen ik de sla wilde scheuren zag ik er een rups in blehh. Dus maar zonder sla gegeten en sla weggegooit
allegaartje vandaag. ik eet broccoli met champignons, biefreepjes en sausje van roquefort met beetje bulgur. man eet pitabroodjes met gekruide kip kindjes eten een broodje met komkomer, tomaatjes en fruit voor de vitaminen