Vriendlief heeft gisteren een nieuwe bbq voor zijn verjaardag gekregen dus die gaan we gelijk maar uittesten. Lekker met salade en turks brood met tapenade en hummus erbij.
Ik ben een grote pan chili con carne aan het maken. Zometeen nog wat rijst koken voor erbij. Vriendlief lust geen chili dus die krijgt Surinaamse curry bij z'n rijst. (handig om zo wat 1 persoons porties in de diepvries te hebben )
Ik eet alleen en heb net frietjes gesneden, zet zo de frituurpan aan (sorry maar door een bepaald topic hier heb ik daar zo'n zin in gekregen!).
Manlief heeft gekookt: kroketten en varkenshaasje bereid met verse groenten uit de tuin. Hmmm, was lekker!
Helaas, zelfs na 6 pagina's terug te hebben gebladerd, nog steeds geen inspiratie Als ik het aan mijn zoontje van 2,5 vraag is het elke dag pizza of broodje pindakaas, dus ook dat schiet niet op
Nou, ik heb een keus gemaakt... Aardappelschijfjes uit de oven (ovenschaal) met gebakken ham, ui en geraspte kaas erover. Daarbij een stukje vlees (kipkrokant o.i.d.) en wat groente. Welke groente zie ik zo in de supermarkt wel weer