De kinderen hebben net lasagna gegeten, restje wat we nog hadden. Man is werken, dus moet nog iets voor mij alleen bedenken... Dus zullen denk ik bladerdeegpakketjes worden met een kip/champignonmengsel. En anders gewoon een omelet ofzo
Heb vandaag een speltbolletje gegeten. De ene helft met oude kaas, en de andere helft met een spiegeleitje. En lekker appelmoes na! Voor de kids had ik aardappeltjes, boontjes en verse worst.
kinderen poffertjes man biefstuk gebakken aardappels pepersaus en doperwten wortels ik biefstuk spruitjes en bulgur en beetje pepersaus
Ik denk dat mijn zoon een driftbuitje krijgt als ik lekker brood eet en hij boontjes onder zijn neus krijgt
haha, mijn zoontje is niet dol op brood.. Moet er echt moeite voor doen! Hij eet altijd liever aardappelen of pasta. Geef 's middags zelfs weleens een koude pastasalade. Het enige wat hij af en toe nog wel eens wil eten is een beschuit. Mijn dochtertje is een makkelijke eter, die lust alles. Maar, als ze mag kiezen ook liever aardappelen. En ik ben juist echt niet gek op aardappelen.
Oja, vanavond trouwens allemaal netjes aardappeltjes gegeten hoor. Krieltjes uit de actifry met een gehaktballetjes en pindasaus. En lekker een salade erbij.