Eiercurry met zelfgemaakte naans, papadums, basmatirijst en wortelen. Of aardappelen, bloemkool en vissticks.
Ik ben dochterlief nu bloemkool aan het geven, en heb voor mezelf net lekker een Kapsalon besteld die ze om 19.00 komen bezorgen Manlief is overwerken en dochter gaat zo lekker op tijd dr bed in
Jaa wij zijn ook dol op zalm, meestal eten wij elke week zalm uit de oven, met lekker veel groente! *krijg weer trek in zalm* 😂
Vanavond eten we bij het verjaardagsfeestje van mijn vader en mijn broertje Gister werden het patatjes (ik kon niet meer staan achter het aanrecht door de pijn in mijn rug ) De kop van mijn kind toen zijn vader thuiskwam en hij tegen zijn papa zei 'papa ik wil patatjes eten met een kaassoufle' en toen ik daarop zei 'nou ga je dat dan even halen met papa?' Het is wat als 3 jarige om zomaar even je zin te krijgen als je om patatjes vraagt, haha!! Morgen eten we de kantonese kip die we eigenlijk gister zouden eten. Met o.a. sperzieboontjes erdoor. Heb er nu al zin in.
Op verzoek van dochter. Soep met brood. Had d'r alleen broodje knakworsst belooft maar ben vergeten de knakworstjes te kopen. Lekker stom want ik moest straks al terug voor de broodjes.
Hier eten wij lekker preischotel lekkers vers prei, knoflook ui, aardappel, paprika en oude kaas (man lust geen gorgonzola) Hm en het ruikt heerlijk naar de kerrie die erdoor zit, smullen.