Net op: kippensoep met bleekselderij, wortel, ketjap en mienestjes. Had nog een kipfileetje en daar had ik gehakt van gemaakt. Erg lekker!
We hebben bij mijn vader gegeten! Stoofpotje met vlees, aardappel, wortel, champignons en aubergine met daarbij Turkse rijst en salade en Baklava voor toe.
🍴 vandaag 😍: Lekkerbek. Groententaart. Salade. & als toetje zelfgemaakte chocolade cake 🙈.
Die taartjes zien er heerlijk uit LiLaa, mag ik het recept? Hier vandaag nasi met zoete, pittige kip en een salade.
En was het lekker? Hier wel. Vandaag eten we gekookte aardappels, een rundervink en gekookte witlof met hammetjes en ei in ham/kaas saus.
We eten vanavond bij mijn vader: Mantiiii! Mijn lievelingseten. Gevulde Turkse pasta met een yoghurt sausje.
Het is de bedoeling dat ik nu een aardappelgratin ga voorbereiden en mijn prei vast ga snijden en mijn kip vast ga marineren. Maar ik heb ontzettende koppijn en voel me alles behalve goed genoeg om op mijn benen te staan Ik ga het proberen. Zijn vanmiddag laat thuis uit AMC en manlief moet om 19:00 weer weg, dus moeten wel bijtijds eten. Dan moet ik niet om 17: 30 nog een aardappelgratin in de oven hoeven schuiven. Liefst ging ik naar burger king onderweg, maar ik heb groentes met data t/m vandaag Dus moet dat echt uiterlijk morgen allemaal gegeten hebben. Vandaag prei/spinazie/doperwtjes, aardappelgratin en kipfilet. Morgen bietjes, crispino's en gebakken aardappels. Ik ga maar eens proberen op te staan zonder om te vallen (gelukkig straks controle, want ik voel me echt crap)