oehh frietjes... kan niet wachten tot morgen haha, lekker met loempia's! Maar vandaag eten emma en ik zo'n aardappelschotel in het spaans of italiaans. Vriendlief eet soep en noodles voor hij zo naar zn werk gaat.
Echt al lang niet meer gegeten (je krijgt nu meteen een winter gevoel als ik dit opnoem) Hema rookworst met zuurkool en aardappels haha!
Oooooooh lekkerrrrr Vooral die hema worst (haal altijd halve warme in de stad ) Ook met spekjes er door?
Vanavond simpel Visticks uit de oven en witte bonen in tomaten saus zonder piepers 15 min dan alles klaar en kunnen we eten
Mijn moeder had nog macaroni over van gisteren en ze vroeg of wij dan wilden hebben. Ik vind macaroni heerlijk, dus daar zei ik geen nee tegen.
de vis skippen we de koelkast in en eten we later of morgen nog op. mijn dochters zijn uit logeren dus we gaan gezellig met de kleinste boef pannekoeken eten in pannekoekenhuis
Ik vind het zelf erg lekker. Gehakt met Mexicaanse groente met taco kruiden. Met daarop een laagje van tortilla wraps met nacho chips, creme fraiche, chili saus en geraspte kaas. Als je het uitgebreide recept wil geef je maar even een gil