Zelfgemaakte groentensoep. Pastasalade. Zelgemaakte kipfingers met lekker sausje. En ijstiramisu. Jammie
Salade kip-ananas met stokbrood. Zometeen vast alles snijden etc. ( doe s morgens alle klusjes binnen zodat ik de rest van de dag niet steeds aan de slag moet. 37 graden voorspelt hier. Vanmiddag alleen nog maar in het zwembad liggen met de kids )
Ik krijg met dit warme weer echt geen warm eten weg.. Gister avond heb ik allemaal lekkere broodjes gehaald met verschillende beleg. Maar ja moet voor vanavond ook weer eten haha... Wat gaan jullie eten?
Gisteren stokbroodjes met van alles en salade. Vanavond spagetti met salade er bij. En rosé, veel rosé
Koude pastasalade? Of iets met sla? Wij eten wel eens ijsbergsla met tonijn, komkommer, augurk, mayonaise, ei Kun je in doen wat je lekker vind natuurlijk.
Een maaltijdsalade met frietjes? Wij hadden gisteren maaltijdsalades besteld. Erg lekker. Met dit weer heb ik ook geen trek in warm eten of een hele bord vol. Misschien iets van een koude schotel? Met koude asperges met ham er omheen, huzarensalade, komkommerschijfjes, augurken enz. Je kunt van alles toevoegen aan een koude schotel. Echt zo heerlijk!!!