Ik ga gevulde zachte broodjes maken en soep. Maar ik heb geen honger alleen dorst. Nog even wachten tot 22 uur...
Je doet aan de ramadan? (Omdat je zegt dat je moet wachten tot 22.00) even offtopic vraagje. Mag je dan ook niks drinken als het zo heet weer is?
Gisteren lekkere salade met falafel gemaakt en wat brood erbij. Vanavond denk ik salade met Bio gerookte kip. Niet echt zin iets zwaars of warms
Gisteren bbq, dagen ervoor al gebakken aardappeltjes met sla. Eet het liefst sla met dit weer. Vanavond weet ik nog niet, moet alleen met de kleine man eten. Chinees klinkt wel prima.
Als je gaat drinken, ben je niet meer aan het vasten he Ook met zulk warm weer, mag je niks eten of drinken. Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd. Als het zo erg is dat je je gezondheid in gevaar brengt. Maar dan ook echt in gevaar, niet gewoon een droge keel. Dan mag ( moet! ) je drinken.
Ik ga een pastasalade maken met kip en perzik er in. Verder wat tomaat er bij, mozzerella, stokbroodje, kruidenboter. Wilden bbq-en maar het is hier achterom niet uit te houden! Eylem: vroeg me idd ook af of jullie mogen drinken....
Sla,tomaat,komkommer en koude vruchten bij elkaar en stokbrood met koude aardappelsalade. Een gewone warme maaltijd gaat er hier nu ook niet in
Hier veel soepjes met salades (rijst, pasta, aardappel, couscous of bulgur salade). Vanavond eten we frisse salade, aardappeltjes uit de oven en gegrild vlees.. maar tegen de tijd dat het 22.00uur is, is het niet meer zo warm en kan ik alles wel eten
Ander lid had al gereageerd, maar idd ook niet drinken. Wel je mond spoelen, maar ik krijg daar alleen maar meer dorst van
Vanavond wil ml graag bbq. Daar doe ik altijs stokbrood en salade bij. Morgen krieltjes met sla en beenham.