Wat eten we vandaag deel 8

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 7 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    De pasta salade van Brightness hahaha!

2. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Gisteren pasta salade gemaakt met oa banaan en mozzarella en een stokbroodje
    Vanmorgen vroeg naar de bio slager geweest, heerlijk bbq vlees gehaald.
    En morgen weet ik nog niet wat we gaan eten. Denk gebakken aardappels met zelf gepaneerde kalkoenschnitzel en sla oid

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    gewoon normaal eten. maakt mij niet uit of het warm of koud is

4. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Haha laat me weten hoe de pasta salade heeft gesmaakt he:D

5. Talvi

Talvi Niet meer actief

Gisteren hadden we crispino vis van Iglo uit de oven,vandaag stokbrood met satesaus/kruidenboter.

6. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Gisterenavond hebben wel salade met mango, kip en cashewnoten op. Vanavond eten we een zelfgemaakt hamburgertje met salade en ovenfriet. Morgen kip met rijst en saus.

Helaas lusten beide kinderen geen rauwkost :( dus geen tomaat, sla, komkommer, rauwe groente etc. Terwijl het overigens makkelijke eters zijn voor de rest. Maar met dit weer is het altijd een beetje schipperen dus.

Oja, en vriendlief is nu bij de fruitboer kersen en frambozen halen, overheerlijk met dit weer!!!

7. Lutchiana

Lutchiana Niet meer actief

Wij eten pas laat vanavond denk ik, maar ik heb lekker varkenshaas spiesjes gemaakt ( vanmorgen ), verse ijsbergsla wassen en snijden, komkommer erdoor, blokjes feta kaas en lekker verse frietjes

8. Little Feet

Little Feet Actief lid

14 jul 2014
    246
    0
    16
    Bbq natuurlijk! 😁 net als gisteren, eergisteren enz... Haha!
    Lekker met verschillende zelfgemaakte salades erbij!

9. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik heb nog een stokbrood liggen, dus lekker gezond beleggen en een bak huzare salade. Echt veel krijg ik niet weg met dit weer.

10. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Soep :)
    Recht van uit t pak de ping in :)
    Heb echt geen behoefte om te koken zo dat t hier NOG warmer word
    (29,2)

11. Summer2012

Summer2012 Bekend lid

11 jul 2012
    652
    2
    18
    Zelfgemaakte Turkse pizza

12. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.835
    9.338
    113
    Gelderland
    Wij eten zelfgemaakte kippensoep met brood en voor de kids bak ik patatjes erbij. Gister saté met brood en een salade.

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

#1013 Ellen291982, 19 jul 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jul 2014
    Oke mond spoelen mag wel dus. Snap idd dat je dan niet aan het vasten bent masr dacht misschien mag het met dit soort hitte wel.

14. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    pastasalade met geroookte kip. en stokbroodjes met kruidenboter.

15. topper12

topper12 Niet meer actief

Barbecue
    pasta met gegrilde groenten en citroen
    Hollandse tapas (oftewel kliekjesdag). Als ik geen zin heb om boodschappen te halen dan maak ik dit, gewoon een rondje door de koelkast en voorraadkast en dan allerlei kleine gerechtjes (van meloen met ham tot rijstsalade) op tafel zetten en het jezelf vooral niet te moeilijk maken. Ideaal :D

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

BBQ bij de schoonouders (thank you lord, i don't have to do anything for it!)

Verder eten we patatjes (gisteren), pizza (morgen) maar dan meer omdat het mijn partners beurt is om te koken ;) Ik heb namelijk gewoon gekookt; en ik zou roerbakken (snel klaar), verschillende salades maken, stokbrood met kruidenboter, soepje etc.

Ik ben alleen helaas gezegend met een man die 'soep met brood' geen maaltijd vind. Echt verschrikkelijk!!! Ik wilde dat hij eens van die stomme gedachtegang af kwam. Soep met brood vind hij een tussendoortje ;) En daardoor kan ik niet gewoon even een blik soep lostrekken en lekker makkelijk wat broodjes in de oven doen - nee, er moet dan weer van alles bij zodat ik beter gelijk kan koken. Blugh :p

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Pastasalade met tonijn en stokbrood :)

18. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij gaan bbqen en ga er nog een koude rijstsalade bijmaken.

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wij gaan barbequeen bij mijn beste vriendin, met haar ouders erbij en mijn schoonouders, een aardig clubje dus. Heb er heeeel veel zin in, de kinderen ook, want vriendin heeft het bad neergezet voor ze. Nu wachten tot de jongste wakker wordt, en dan gaan we.

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Haha nee helaas, vasten is ook.echt vasten

Deel Deze Pagina