Of groenten uit de oven + rijst en een saucsijsje of puree uit de oven + sperziebonen en een saucijsje. Geen idee waar ik vanavond zin in heb.
Vandaag worstjes met gebakken aardappeltjes in knoflook met spekjes en boontjes. Morgen miehoen met kip, mediterraanse groenten en lekker veel kroepoek
19 pagina's verder nog steeds geen idee Vriend wil iets met rijst en ik denk aan su boregi met iets... wat een ellende elke keer dat avondeten
Vegawraps met allerlei mogelijke vullingen op tafel. - mais - mexicaanse saus met kidneybonen en groentes - gestoomde groentes - geraspte kaas - sausjes - sla - mozzerella - cherry tomaatjes uit eigen tuin - en wat ik nog meer kan vinden (normaal ook creme fraice maar die is op ) - en voor zoon plakjes banaan . zijn favoriete wrap vulling.
Ik denk dat ik een vers broodje gezond ga maken, eet toch alleen en ben laat thuis van werk. Heb nog soep in de koelkast staan dus dat kan ik er altijd bij eten!
Aardappelen, franse bonen en rollade mmmmmmmmmmm Lang geleden. Lekker veel jus maken kan mooi in de vriezer .
ga zelf lekker pizza maken met tonijn en een gehakt pizza .. ik de vis en man vlees ik lust geen gehakt ( barffff )
varkenshaasje roerbakken met lekker veel broccoli, rode ui, knoflook, kastanjechampignons en vissaus/oestersaus