Vanavond (zoals altijd op tweede kerstdag) komen vrienden en familie bij ons en neemt iedereen iets te eten mee. Ik maak altijd voor alle gangen een gerecht en vraag mijn visite om daarnaast nog een gerecht naar keuze te maken. Dit jaar maak ik: knoflookbroodjes, avocado dip, tomaatjes, en kaashapjes voor bij de borrel. Rode kool en paprika salade, pulled pork met twee verschillende marinades, pittige kip, ovenaardappelen als hoofdgerecht en charlotte aux poir et chocolat voor dessert. Mijn visite neemt couscous salade, garnalencocktail, zalmmousse, pompoensoep, stoofperen, en monchoutaart mee. ZIN IN
Gisteren een uitgebreid diner bij mijn zus met lekkere gerechtjes. Vandaag gebruncht met de schoonfamilie. Vanavond niet veel bijzonders; carpaccio, wat stokbrood met smeerseltjes en een lekker wijntje. Fijne avond!
Penne pasta met versgemaakte rode saus gehakt en groente. Even genoeg van al dat moeilijke gedoe en het vele eten hihihi
Kippenpootjes, toastjes met zalm, rivierkreeftjes, tonijnsalade. Kaasjes en groenten met dip. Allerlei kerstrestjes opmaken en te lui om te koken na 3 dagen in de keuken
Klinkt lekker, gewoon een kwestie van de couscous koken en mengen met de ingredienten of is t recept uitgebreider? Heb je dan evt. t recept voor me? Hier vanavond tajine met kipdijfilet en groenten en daarbij turks brood met hummus.
Uhm hier heel vervelend van de patatzaak ! Manlief staat in de keuken rolgordijnen op te hangen , wil hem Niet in de weg lopen 😂goed excuus 😜 X x
Mijn man maakt op dit moment; Risotto, kip en puntpaprika en tomaat uit de oven. Na hebben we witte chocolade mousse